Musikalaudition here I come!

Shit, det är verkligen nu det bär av.. Jag måste packa och göra i ordning matlådor och fika så jag klarar mig tills på fredag - då jag får lånet och kan leva loppan med mat ute.. Hehe. Det bär av till brorsan i Göteborg imorn vid 5-tiden, och jag och Linn är först ut i gänget på auditionen på torsdagmorgon. AAH; JAG ÄR NERVÖS!

Jag och Linn har övat inför varann på våra sånger och monologer både igår och idag, börjar ändå kännas okej.. Men! Finns det någon tapigare roll än Julia?! Seriöst "ROMEO ÄR LANDSFÖRVISAD, MED DET ORDET ÄR FAR, MOR, TYBALT, ROMEO, JULIA, ALLT ALLT ÄR DÖTT!" Hon verkar ju vara världens fjortis, som är så otroligt dramatiskt nerkärad i sin första kärlek som hon gift sig med efter några dagar bara.. Haha jag dör när jag ska försöka spela henne.. Men men. Det blir nog bra det där! Alla har vi väl en gång varit fjortisar och vet hur man bör agera då. Att överdriva den känslan gånger.. hm.. låt oss säga 100 - och där har vi henne -Julia! Stjärnan i monologen! Kan väl inte vara så svårt heller..

Och sångerna ska man alltså sjunga till en pianist man aldrig fått öva ihop med.. Aaah! Men jag ska försöka ta komantot om han eller hon inte spelar som jag vill.. Höhöhö

Wish me well!

Kommentarer
Postat av: Carroo

good luck honey!

2009-04-22 @ 17:12:01
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Jocke

I wish you well! =)

2009-04-22 @ 21:51:21
URL: http://jockebergdahl.blogg.se/
Postat av: Stinis

Jag håller alla tummar!

Saknar dig snuttis..

2009-04-23 @ 21:00:17
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0