Vår, härliga VÅR!

Jag har kommit in i en lite dålig vana - att vänta med att skriva tills dess det verkligen rinner över med grejer jag borde ha berättat om.. Nu kommer jag inte orka berätta allt hur som helst, men det viktigaste ;)

Vi har påsklov! Det är HUR skönt som helst, och det ljuvliga vårvädret här pumpar en med små lyckorus hela dagarna. Jag har så mkt vårkänslor i kroppen! Vill krama alla jag ser, förälska mig i en lyktstolpe och kasta mig i sanden i lekparken.. (Men jag håller mig) Jag älskar våren, och jag älskar solen och jag älskar att kunna vara utomhus och njuta och grilla och promenera och mysa.

Idag t.ex. var jag och Linn och såg på när Tobbe och Masoud spelade streethockey i Jägarvallen. Okej, vi solade en hel del också, gick på promenad i "Den stora skogen" och drack läsk. Världens bästa väder alltså! Och igår hade vi en mysig påskmiddag, fläskfilé med potatisgratäng, varm och kall bernaise-sås och påskmust och vitt vin, chokladpudding m grädde till efterrätt och godis i hemmagjorda påskägg.. Och en film på det sen.. Jag njuter så sjukt mkt av det lilla. Det tror jag bestämt är en väldigt bra egenskap :)

Jag har fått veta en glad nyhet - jag är reserv till dansskolan i London! Det var verkligen inte väntat, jag hade gett upp hoppet för längesen.. De tar in 80 st av 1000 sökande - ja 1000! Och tydligen har de nu 40 reserver, i mitten av maj får jag veta exakt vilken reserv jag är.. Men jag är alltså en av de 120 bästa av 1000 st sökande från hela världen?! Helt sjukt rolig tanke :D


Vi hade för övrigt ett barnkalas förra helgen, med fiskedamm, saft, tårta och lekar bl.a! Det var kul tihi


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja de har det bra och da kanns det bra liksom.. Jag langtar dock tills vi ses igen.. (fast jag vill sjalvklart inte do)Men det finns ju manga kvar att ta tillvara pa.. Nar nat sant har hander marker man verkligen hur mycket familjen betyder.



Vad harligt att ni fatt var.. Har uppe ar det inte riktigt lika fint. Det har snoat i veckan.. men det haller pa att toa och det ar slaskigt.. men man kanner i af att varen ar pa vag. SKONT!



Du ar sa duktig, flicka lilla!

Jag maste snart ta din autograf innan du ar fullbokad med dansuppvisningar.. ;)

2009-04-11 @ 10:24:43
URL: http://idamarianne.blogg.se/
Postat av: Stina den forna..

2009-04-12 @ 17:43:11
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: Stina den forna..

Vad skönt att höra att du mår bra därnere! Jag håller tummarna för dig och Laban :D



Ta mer kort och lägg upp, känns som att jag har mer koll på er då..



Ta hand om dig min väninna! Puss

2009-04-12 @ 17:46:23
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag är inte förvånad! :D because you're the greatest! ;D PUSS

2009-04-15 @ 22:42:03
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0