Längtar till låningsdagen

Imorn bär det av till Åre för att spendera helgen tillsammans med mamma, pappa, Frida och Rebecca! Känns riktigt skönt att få lite kvalitetstid. Idag har jag även bokat biljetter inför nästa helg, då jag och Kristin ska på audition för Laban i Oslo. Där gick min sista kosing! Men jag jag nöjd ändå.

Fick se några av dom andra gruppernas danser idag, och jag blir så glad och peppad för det är så bra redan. Tror det blir en lyckad föreställning. Igår fick vi även veta att vi ska ha en uppvisning i början av maj med streetgruppen jag går i på onsdagskvällarna. Känns också roligt, men damn att vi inte rymdes i React! Jag är ju bara här ett år, och det suger. Lite bitter är jag allt, men men. Vad att göra.

Snart är det ju för övrigt Musikalauditions, ah! Dags att styra upp ALLT! Lite stressstressstress.. Men. En sak i taget. Och ta tag i dagen! Nu ska jag baka pizza att ha med på tåget imorn. Ha!

Mina lår är för övrigt tunga som bly idag.





Hittade några gamla godingar, hehe

Kommentarer
Postat av: carro

Ha så kul i åre gumman:D har du tagit reda på när ni har påsklov? och om du ska hem då? jag vill vill vill!!

2009-03-05 @ 21:21:50
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0