Lugnet efter den roliga stormen

Vi klarade helgen, med bravur! Både att klämma in 10 gäster i vår lägenhet, att komma sams med mat och disk och dusch, och att genomföra föreställningarna utan alltför stora blåmärken och missar. Ärligt talat tror jag att vi dansade näst intill exemplariskt. Jag är SÅ lycklig.

Visserligen lyckades jag stuka min fot kvällen före premiären, men det gick förvånadsvärt bra ändå. Hade den lindad och den blev mer och mer stabil för varje dag som gick. Sen var det kul att så många släktingar och vänner åkte hela vägen hit för att se :)

Efter sista föreställningen i lördags städade vi bort efter oss i tomtefart, och begav oss sedan på en audtition några i klassen. Jag skickade min familj att underhållas under tiden hos våra kusiner. Auditionen var hur kul som helst! Vi fick gå i klackar över diagonalen, dansa en Britney-kombination i klackar och sen göra en crump-kombination (i vanliga skor!) Hoppas DOM ringer mig snart, jag vill!
 
Helgen avslutades så bra den bara kunnat. Jag, pappa och Rebecka åkte till Norrköping och tittade på en nyfödd baby, helt SJUKT vad liten. Lilltånageln var nästan obefintlig kan jag ju meddela. Jag fick hålla den lilla minitjejen, och blev påmind om hur fantastiskt livet är egentligen, och så skört på samma gång.. Efter besöket på BB åt vi pizza och sen på bio. Myspys

Nu känns det så väldigt tomt här hemma. Jag kan liksom inte ta in att allt bara är över, det är både skönt och vemodigt på samma gång. Men just nu njuter jag mest.. Vi fick förresten en massa fina blommor! Och kylen är otroligt välfylld just nu...



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag onskar verkligen att jag hade varit dar alltsa!:D Det hade varit sa roligt att se dig dansa! Har kollat igenom bilderna pa facebook och jag blir verkligen stolt att vara kuse med dig ;) Vem har fatt bebis?

2009-04-04 @ 09:22:07
URL: http://idamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0